.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تشکیل شورای هماهنگی و وحدت نیروهای انقلاب در استان؛
جمعی از اصولگرایان مازندران انتخابات مجلس یازدهم را کلید زدند
شمال نیوز : علی غفاری ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: کسانی باید روانه مجلس شوند که توان کار را داشته باشند و باید روی شاخص‌های خاصی متمرکز شویم.....
جمعی از اصولگرایان مازندران انتخابات مجلس یازدهم را کلید زدند

شمال نیوز: رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: منشور این شورا برای شاخص‌ شایستگی های نامزدهای انتخابات به مردم معرفی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز ،  علی غفاری ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: کسانی باید روانه مجلس شوند که توان کار را داشته باشند و باید روی شاخص‌های خاصی متمرکز شویم.

وی گفت: شاخص‌ها در قالب منشوری به مردم معرفی می‌شوند تا مردم براساس شاخص‌ها، بهترین‌ها را انتخاب و روانه مجلس کنند.

وی شاخص‌های شایستگی، تعهدات نسبت به مردم و دولت و تبیین نقش نظارتی مردم بر عملکرد مسئولان از جمله محورهای منشور شورای هماهنگی است.

غفاری، نهادینه شدن سیستم مطالبه گری مردم از مسئولان را امری ضروری برشمرد و به آغاز فعالیت تشکل و شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در استان، فاجعه و حادثه تروریستی در نیوزیلند را محکوم کرد و گفت: این مسئله محصول مدرنیت غرب است.

رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران افزود: برای اینکه جمهوری اسلامی حفظ شود باید به ندای وحدانیت قرآن کریم لبیک گوئیم و در این راستا احزاب و گروه‌ها دست به دست هم داده اند تا هرآن کس که دل گرو انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دارند، شورای هماهنگی را تشکیل داده اند.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های انسانی و سرمایه‌های اجتماعی مردم امری ضروری است و اگر با قدرت برابر دشمن می‌ایستیم به دلیل آن است که نسبت به آرمان‌های انقلاب باور داریم.

 غفاری یادآور شد: مردم پس از ۴۰ سال تحریم و هجمه، رفراندومی مانند ۲۲ بهمن را ترسیم می‌کنند و این نشان می‌دهد که هنوز دل در گروه نظام اسلامی دارند.

رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: جمعی از احزاب و گروههای بانفوذ در شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی گردهم آمده اند تا باکنارگذاشتن اختلافات فرعی به اصل انقلاب بپردازند.

وی عنوان کرد: هرکسی با هرگرایش سیاسی که دل در گرو آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد می‌تواند به عضویت شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی درآید.

غفاری با اشاره به مفاد بیانیه مقام معظم رهبری تصریح کرد: دشمن اصلی ما آمریکا است و باید دست به دست هم حماسه جدیدی را خلق کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اصولگرا 26 اسفند 1397
مشکل اصولگرایان خود همین ها هستند . بازهم چهره های تکراری. این ها اگر موفق بودند که دوره های قبلی ما نتیجه می گرفتیم . حالا اعضای شورا را معرفی کنید . همین سه نفر که نیستند . معرفی کنید تا عیارشون رو بسنجیم .
نا شناس 26 اسفند 1397
چهره های اصولگرا واصلاح طلب قدیمی باید عرضه را واگذارکنند چون اگر مدیر بودند این 40سال جواب می داد فقط نیروهای جوان وتحصیلکرده و دارای عرق ملی واسلامی تنها را ه پیشرفت کشور
می باشد
پاسخ ها به این نظر
عباسی مجد 26 اسفند 1397
دقیقا درسته
رضا 26 اسفند 1397
شورای هماهنگی و وحدت، ابتدا باید همه نیروهای ولایی را حول محور دفاع از ارزش های انقلاب دور خودش جمع کند بعد هیات رئیسه و رئیس بازی را راه بیاندازد.
نا شناس 26 اسفند 1397
اقایون :شورای وحدت وهماهنگی واصولگرا واصلاح طلب کیلوی چنده ،مثل اینکه ایران نیستید لطفا این الفاظ دهن پر کن راجمع کنید به فکرهمنها باشیدمگرنمیدانید مشکل ومصائب مردم صبورومومن وفهیم وانقلابی چیه ؟هنوز کو انتخابات مردم نیاز به قیم مثل شماهاندارند خودمیدونند شماهمه به فکر باندوجناح خودید وازاسم مردم وانقلاب ونظام وامام وشهدا وارزشها ورهبر غالبا سواستفاده میکنید مردم ازاین شعاروحرفهای توخالی وتکراری خسته شدند وبرای نشنیدن این شعارها چه کارباید بکنند؟
ساده بگم 26 اسفند 1397
خیلی اتفاق میمون و خوبی بود. حاج آقا غفاری روحانی انقلابی وسالمی است. مطمئنا این جمع برکات خوبی خواهد داشت. در آستانه سال نو خبر خوشی برای جریان انقلابی استان بود.
نا شناس 27 اسفند 1397
بقیه پیرمردهای مدعی کجا هستند !!!!
علی 27 اسفند 1397
ما اصولگرا هستیم و این گروه خودخوانده را قبول نداریم چه کسی به این افراد اجازه داده به نام اصولگرایان نشست داشته باشند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 اسفند 1397
همین یک خط نشان از افراطی بودن شما (علی) دارد بهتر است دقیقا عنوان را درک کنی بعد نطق کنی
نا شناس 27 اسفند 1397
نماینده های شمال توی مجلس مترسک هستند بیخیال بی ............. نامرد خنثی و...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.